Lisa Brown a avut o discuție telefonică cu un reprezentant al Comcast. Femeia cerea ca un serviciu să-i fie scos din pachet deoarece are dificultăți financiare, transmite The Register. Reprezentantul companiei a încercat să o convingă pe Lisa să păstreze serviciul, însă aceasta a refuzat.
Brown susține că a folosit un limbaj civilizat și a fost calmă pe tot timpul discuției. Totuși, se pare că faptul că nu a reușit să o facă pe femeie să se răzgândească în privința modificărilor din pachet l-a enervat pe angajatul Comcast, care a schimbat numele din sistemul informatic, care este cel al soțului Lisei, în „Asshole Brown”. Probabil avea de gând să modifice să treacă la loc numele real mai târziu.
Când a primit noua factură, familia Brown a avut un șoc, deoarece aceasta a fost trimisă cu numele modificat, în care apare „Asshole”.
Un purtător de cuvând al Comcast, o companie care se bucură de o apreciere foarte redusă în rândurile clienților, s-a scuzat public pentru incident și a dat asigurări că angajatul care a făcut modificarea va fi concediat.
Familia Brown nu este mulțumită de acest lucru și va da în judecată compania, sperând ca aceasta să-i returneze toți banii pe care i-a dat până acum.